insan, doğanın yere döktüğü birer kırıntı...

yaşadı, gün doğumundan geceye

yalvardı,

kirli bi ırmak olup,
engin bir denize varıncaya kadar.

Orada mıyım?

17 Ocak 2012 Salı

fotograf makinesi

onbeşaguikibinon1


selam!!!

ne kadar oldu yazmayalı bilmiyorum ama zeytin fidanları hala fidan hala çocukturlar..(NH)

Bugün okuldan sevdiğim arkadaşım Burak fotoğraf makinemi getirdi bu çok iyi oldu. Yoldayken fotoğraf makinesiz olmazdı tabi ben de uzun süreden beri ihtiyacım olan bu gereksinimi gidermek adına önce freecycle istanbul a mesaj attım. sonra sahibinden.com adresinden 2. el makinelere baktım bir tanesini beğendim ve daha sonra bu beğendiğimi arkadaşım Burak a gösterdim o da bende var bi makina kullanmıyorum dedi kaç para dedim 30 Tl dedi #½>/%^'! dedim ve sonra sağolsun makineyi hibe etti bana. Praktica DC 50 küçük sempatik birşey işimi fazlasıyla görecek. Sağol Burakcım!

Bu arada Burak ın şöyle bir sitesi var ve güzel paylaşımlar var bakmak isterseniz (tavsiye ederim):

http://rahip.cureshotverahip.com/

makineyle ilk çektiğim foto çok sanatsal :)



unutmadan geziyle ilgili rotada bir değişiklik oldu. www.couchsurfing.com da trabzonda uzungölde bir toplanma olduğunu gördüm ve önce buraya katılıp rotayı tersten tepmeye karar verdim.
Hava raporlarına göre önümüzdeki haftalarda bölgesel serinlemeler var bu benim işime gelir ;)

Herkese saygılarımı gönderiyorum.
Esen kalın görüşmek üzere.
http://www.youtube.com/watch?v=9U1v01SGtGE

Hiç yorum yok: