insan, doğanın yere döktüğü birer kırıntı...

yaşadı, gün doğumundan geceye

yalvardı,

kirli bi ırmak olup,
engin bir denize varıncaya kadar.

Orada mıyım?

8 Ocak 2012 Pazar

Yeni gezi için çalışmalara başladım ve biliyor musunuz hayat çok acayip.

herkese selam. önceden de yazdığım sonra kendi kendime jiletçi olup uçurduğum postta da yazdığım üzere bir terslik olmazsa inşallah önümüzdeki şubat ayında deniz fenerleri için yola çıkacağım. 1 aydan az süre kaldığı için hazırlıklara başladım. couchsurfing ten tiril tiril yer arıyorum. dönüşler olmaya başladı ve hatta kısmetse ve mümkünse ve müzeyyen senar bodrumda olursa onu da ziyaret etmeyi istiyorum.

hayat ilginç çünkü geçen akşam şöyle birşey yaşadım;

telefonum çaldı. tanımadığım bir numaraydı açtım, ben adem dedi fethiye den. ben de cs ten istek yolladığım biri diye düşündüm ve beni hatırladın mı sorusuna evet diye cevap verdim. couchsurfing ten dimi dedim. yok ya ne koç holding i dedi adem ben. bir kaç saniye duraksadım. sen askerliği nerde yaptın diye sordun. bu soruyu duyunca sinirlendiğini düşündüm. ben öğrenciyim henüz askerlik yapmadım dedim. sen dedi t..... ö...... değilmisin? evet dedim. adapazarında degil misin? evet. ben numaranı 118 den aldım adapazarında t.... ö..... asker arkadaşım vardı onun için rahatsız ettim dedi ve defalarca özür diledi sonrasında ise beni fethiyedeki çamköy e davet etti. eğer yolum düşerse gideceğim :)

son olarak yolla alakalı güzel birşey var burada;

Yol

Hiç yorum yok: